2min

Tags in dit artikel

Infor heeft een zijn self-service-oplossing voor klanten, Infor Concierge, voorzien van een nieuwe gebruikersinterface en mogelijkheden. De ERP-leverancier geeft aan de updates samen met de Customer Experience Board ontwikkeld te hebben, waardoor het directe feedback en onderzoek bevat om “de stem van de klant” toe te voegen.

Infor Concierge is het ondersteuningsportaal voor alle diensten van het bedrijf. Gebruikers kunnen er informatie vinden over de Infor-oplossingen.

Het portaal heeft nu dus een update gekregen, met diverse nieuwe mogelijkheden. De nieuwe gebruikersinterface bevatten onder meer volledige mobiele toegang, een personaliseerde nieuwsfeed die relevante informatie direct naar klanten brengt en toegang tot project details van Infor Services.

Ook is er single sign-on voor de Campus-trainingssite waar cursussen op te vinden zijn. Via nieuwe zelfhulpgidsen moet het systeem bovendien eenvoudiger te navigeren zijn.

Stroomlijnen

Door de toegang tot meerdere systemen van het bedrijf te stroomlijnen, werkt Concierge voortaan als de primaire toegang tot het Support Portal. Ook biedt het grafieken van open ondersteuningsincidenten. Daarbij is toegang tot statusdetails mogelijk. Gebruikers kunnen bovendien zoeken naar relevante Knowledgebase-artikelen.

Susan Beal, chief customer officer bij Infor, stelt dat het bedrijf het stroomlijnen van gebruikerservaringen als topprioriteit heeft. “Dit is direct zichtbaar in deze iteratie van Infor Concierge”, aldus Beal.

“Concierge is ontworpen om gebruikers tools te geven om relevante informatie te vinden over hun diensten en oplossingen, wat kan helpen om onnodige telefoontjes en e-mails te elimineren en gebruikers kan helpen om zakelijke problemen sneller op te lossen.”

Roadmaps

De app bevat verder informatie over product-roadmaps. Daardoor hebben gebruikers toegang tot de richting van toepasselijke Infor-oplossingen, en krijgen ze snelle weergaven van en kunnen ze stemmen op productverbeteringen. Daarnaast komt de app met aanbevolen webinars.