Aankomende maandag lanceren Vodafone en RTL Nederland een nieuwe mobiele provider genaamd Sizz. Met Sizz richten Vodafone en RTL Nederland zich volledig op vrouwelijke gebruikers. Voorrang bij kaartverkoop van verschillende RTL programma’s en gratis teasers moeten vrouwelijk Nederland over de streep gaan trekken.

Sizz zal vijf verschillende abonnementen aan gaan bieden. Oplopend van de kleinste tot de grootste bundel zullen deze de namen Fan, Talent, Friend, Lover en Addict krijgen. Bellen, sms’en en internetten gaat allemaal vanuit één bundel. Sizz speelt slim in op de vrouwelijke wensen door een make-up tas cadeau te doen bij afsluiting van een nieuw abonnement.

Nieuwe abonees kunnen kiezen uit tien verschillende toestellen waaronder de populaire Blackberry Bold, iPhone 4, HTC Desire HD en Samsung Galaxy S. Ook kan er indien gewenst een sim-only abonnement afgesloten worden.

RTL zal een selectie van haar programmering beschikbaar stellen in een speciale mobiele applicatie. Hier kan kosteloos en reclamevrij worden gekeken naar programma’s als Goede Tijden Slechte Tijden, Editie NL en RTL Boulevard. Met de zogeheten Videosnacks krijgen de Sizz-abbonees toegang tot teasers van aankomende afleveringen van bijvoorbeeld Goede Tijden Slechte Tijden.