Alle Whitepapers

Hoe Teijin Aramid zijn Enterprise Service Management heeft ingericht

Hoe Teijin Aramid zijn Enterprise Service Management heeft ingericht

Veel organisaties beschikken over een uitgebreide IT-afdeling waar hard wordt gewerkt om de IT-ervaring van alle medewerkers te optimaliseren. Organisaties kampen echter ook met een tekort aan IT-personeel. Een van de veelgestelde vragen vanuit het management is vaak; hoe kunnen we meer IT-projecte... Lees meer

date2 maanden geleden
Hoe bedrijven nu al kunnen profiteren van Industrie 4.0/5.0

Hoe bedrijven nu al kunnen profiteren van Industrie 4.0/5.0

Managers in de manufacturing industrie weten dat Industrie 4.0/5.0 de sector kan veranderen. Dit door het opnieuw uitvinden van operations, supply chains en producten. Ze willen een competitief voordeel behalen door werk en materiaalgebruik te verbeteren, productiecapaciteit uit te breiden en sterk... Lees meer

date2 maanden geleden
Hoe haal je als beheerder het maximale uit Microsoft Teams?

Hoe haal je als beheerder het maximale uit Microsoft Teams?

Microsoft Teams verbindt medewerkers en het levert een grote bijdrage aan het werk dat moet worden gedaan. De tool blijkt voor veel bedrijven en medewerkers een levensader en een boost in productiviteit. Microsoft Teams stelt organisaties in staat om op afstand te werken. Dat maakte de tool niet... Lees meer

date2 maanden geleden
15 tools om je telefonie te optimaliseren

15 tools om je telefonie te optimaliseren

Wanneer klanten en relaties je bedrijf bellen, wil je dat ze zo snel mogelijk geholpen worden. Dat zorgt namelijk voor een goede klanttevredenheid. Je collega's zetten zich dagelijks in om alle calls zo goed mogelijk te beantwoorden. Soms kan je door de achterliggende techniek te verbeteren, de tel... Lees meer

date2 maanden geleden
Haal meer waarde uit SASE met SPACE

Haal meer waarde uit SASE met SPACE

Toen Gartner in 2019 Secure Access Service Edge (SASE) introduceerde, verraste het de markt. In tegenstelling tot veel technologische ontwikkelingen, was SASE niet een nieuwe netwerkmogelijkheid of antwoord op een onopgelost security-mysterie. In plaats daarvan adresseerde het een kritieke vraag: h... Lees meer

date2 maanden geleden
Hoe kwetsbaar is jouw organisatie? Doe de test

Hoe kwetsbaar is jouw organisatie? Doe de test

Het cybersecurity-landschap verandert voortdurend, met iedere dag nieuwe kwetsbaarheden. Veel bedrijven zijn dan ook al eens slachtoffer geworden van een ransomware-aanval. En als dat niet het geval is, dan zal dat volgens menig expert in de toekomst alsnog gebeuren. Het is dan ook belangrijk om je... Lees meer

date3 maanden geleden
Haal snel meer waarde uit analytics met de cloud

Haal snel meer waarde uit analytics met de cloud

In de cloud computing-wereld is performance letterlijk geld: kostenbeheersing, inkomsten en time to value. Het realiseren van het best presterende fundament voor je organisatie is cruciaal om te voldoen aan de huidige behoeften en voorbereid te zijn op de toekomst. In een onderzoek komt SAS Viya na... Lees meer

date3 maanden geleden
Een uitgebreide blik op Service Management

Een uitgebreide blik op Service Management

Organisaties maken steeds meer gebruik van technologie om zich te onderscheiden en de werknemersbetrokkenheid en -ervaring te verbeteren. In de dynamische en digitale bedrijfsomgeving van vandaag wordt van IT verwacht dat het niet alleen de business draaiend houdt, maar ook de verwachtingen van de ... Lees meer

date3 maanden geleden
Tips voor MSP’s: RMM-tools

Tips voor MSP’s: RMM-tools

Software voor controle en beheer op afstand (RMM) wordt als essentieel gezien voor Managed Service Providers (MSP's). Het wordt IT-providers die de stap zetten van break-fix support naar managed services sterk aanbevolen gebruik te maken van RMM-software. Remote Monitoring & Management is so... Lees meer

date3 maanden geleden
Geef ITSM een superboost met ITOM

Geef ITSM een superboost met ITOM

De krachten van IT Service Management (ITSM) en IT Operations Management (ITOM) combineren is een van de beste stappen van IT om de business altijd draaiend te houden. In het boek 'Geef je ITSM een superboost met ITOM voor dummies' wordt ingegaan op het oplossen van de uitdagingen waar IT-leiders m... Lees meer

date3 maanden geleden
1 2 3 4 18