Alle Whitepapers

Waarom het tijd is voor een nieuw soort bedrijfsnetwerk

Waarom het tijd is voor een nieuw soort bedrijfsnetwerk

De steeds veranderende zakelijke wereld confronteert bedrijven met uitdagingen. De snelle evolutie van technologie, data en digitalisering vereist dat de manier van werken aangepast wordt. Ook zijn er hoge eisen voor het bedrijfsnetwerk. Met de toenemende populariteit van cloudapplicaties, mobie... Lees meer

date11 maanden geleden
Een gids voor Behavioral Analytics

Een gids voor Behavioral Analytics

User and Entity Behavior Analytics (UEBA) is een cybersecuritybenadering die het gedrag van gebruikers op netwerken en andere systemen analyseert. Het is in staat om afwijkend gedrag te detecteren, wat het een perfecte aanvulling maakt op de Security Information and Event Management (SIEM)-oplossin... Lees meer

date11 maanden geleden
Criminele marktplaatsen een nieuwe uitdaging voor cybersecurity

Criminele marktplaatsen een nieuwe uitdaging voor cybersecurity

Het dreigingslandschap is het afgelopen jaar sterk veranderd, met name door de evolutie van de cybercriminele economie. Dit ecosysteem is uitgegroeid tot een volwaardige industrie, met een netwerk van ondersteunende diensten en een geavanceerde, professionele aanpak van operaties. Net zoals IT-l... Lees meer

date11 maanden geleden
Bescherm je data tegen een ransomware-aanval

Bescherm je data tegen een ransomware-aanval

Ransomware is de snelst groeiende vorm van cybercrime. Verwacht wordt dat ransomware eind 2031 elke twee seconden een bedrijf zal aanvallen. En als een cyberaanval slaagt, loopt de organisatie financiële en reputatie schade op. Er wordt verwacht dat in 2025 wereldwijd meer dan 180 zettabytes aa... Lees meer

date12 maanden geleden
De toekomst van retail volgens experts

De toekomst van retail volgens experts

Hoe onderscheiden succesvolle retailers zich in de huidige verbonden, snelle en datagestudeerde wereld? Succes in de sector komt door een evenwicht van meerdere dimensies. Waarde bieden aan klanten op het juiste moment en op de juiste plaats helpt duurzame loyaliteit op te bouwen. Het verminderen v... Lees meer

date12 maanden geleden
Kan je bedrijf de juiste beslissingen in real-time nemen?

Kan je bedrijf de juiste beslissingen in real-time nemen?

Digitale transformatie krijgt binnen veel organisaties prioriteit. Het maakt real-time inzichten en flexibiliteit mogelijk, waarmee je klanten beter van dienst kan zijn op de momenten die ertoe doen. Maar heeft je bedrijf ook de middelen om real-time besluiten te ondersteunen? Real-time besliss... Lees meer

date12 maanden geleden
Hoe Teijin Aramid zijn Enterprise Service Management heeft ingericht

Hoe Teijin Aramid zijn Enterprise Service Management heeft ingericht

Veel organisaties beschikken over een uitgebreide IT-afdeling waar hard wordt gewerkt om de IT-ervaring van alle medewerkers te optimaliseren. Organisaties kampen echter ook met een tekort aan IT-personeel. Een van de veelgestelde vragen vanuit het management is vaak; hoe kunnen we meer IT-projecte... Lees meer

date1 jaar geleden
Hoe bedrijven nu al kunnen profiteren van Industrie 4.0/5.0

Hoe bedrijven nu al kunnen profiteren van Industrie 4.0/5.0

Managers in de manufacturing industrie weten dat Industrie 4.0/5.0 de sector kan veranderen. Dit door het opnieuw uitvinden van operations, supply chains en producten. Ze willen een competitief voordeel behalen door werk en materiaalgebruik te verbeteren, productiecapaciteit uit te breiden en sterk... Lees meer

date1 jaar geleden
Hoe haal je als beheerder het maximale uit Microsoft Teams?

Hoe haal je als beheerder het maximale uit Microsoft Teams?

Microsoft Teams verbindt medewerkers en het levert een grote bijdrage aan het werk dat moet worden gedaan. De tool blijkt voor veel bedrijven en medewerkers een levensader en een boost in productiviteit. Microsoft Teams stelt organisaties in staat om op afstand te werken. Dat maakte de tool niet... Lees meer

date1 jaar geleden
15 tools om je telefonie te optimaliseren

15 tools om je telefonie te optimaliseren

Wanneer klanten en relaties je bedrijf bellen, wil je dat ze zo snel mogelijk geholpen worden. Dat zorgt namelijk voor een goede klanttevredenheid. Je collega's zetten zich dagelijks in om alle calls zo goed mogelijk te beantwoorden. Soms kan je door de achterliggende techniek te verbeteren, de tel... Lees meer

date1 jaar geleden
1 2 3 4 5 19