Hoe Synology de zakelijke markt wil veroveren

Hoe Synology de zakelijke markt wil veroveren

Synology is jarenlang razend populair geweest onder consumenten, kleine ondernemers en zogenaamde prosumers. Inmiddels timmert Synology hard aan de weg in de zakelijke markt. Het populaire DSM heeft een redesign gekregen, er zijn flink wat zakelijke features toegevoegd en Synology zet stappen in de cloud. We bespreken in deze Techzine Talks de zakelijke strategie van Synology en de cloudoplossingen.

Luister elke week door je te abonneren via: SpotifyApple PodcastsGoogle Podcasts of andere dienst.

Voor deze podcast spraken we ook met Victor Wang, directeur van Synology in West-Europa. Hij komt ook aan het woord in deze podcast. Wat duidelijk wordt, is dat Synology gaat inzetten op een brede hybrid cloud strategie. Zowel de on-premise fysieke NAS-devices als de Synology cloud krijgen beide focus binnen het bedrijf. Het bedrijf wil geen volledige cloudspeler worden. On-premise is de basis. Wel komen er additionele clouddiensten beschikbaar. Synology wil het C2 cloudaanbod wel stevig uitbreiden de komende jaren. Daarvoor is ook een aparte clouddivisie opgericht, die zich puur op het bouwen van clouddiensten focust.  

Eerdere afleveringen Techzine Talks:

Meer afleveringen

Techzine Talks informatie

In 2022 kan je elke week een nieuwe podcast van ons verwachten. We gaan door met Techzine Talks. We hopen op jullie steun als luisteraar, breng onderwerpen aan, deel de afleveringen die je boeiend vind en geef vooral feedback. We horen het graag. 

Vind je deze podcast de moeite waard? Deel de podcast dan ook met vrienden, familie en collega’s.