2min

Tags in dit artikel

,

Talkdesk, een provider van oplossingen voor enterprise contactcentra, heeft Talkdesk Boost geïntroduceerd. De oplossing biedt bedrijven van alle groottes een manier om hun digitale transformatie-strategie te versnellen, door hun huidige oplossingen voor spraak aan te passen en te verbeteren met AI-applicaties in de cloud.

Met de nieuwe oplossingen moet de productiviteit op kantoor verbeterd worden, schrijft UC Today. Ook zijn ze ontworpen om agents in te zetten via een nieuwe, uniforme mobiele desktop, intelligente begeleiding en ondersteuning voor omnichannels.

Daarnaast biedt Boost voordelen voor de klantervaring en zakelijke agility. Leidinggevenden kunnen bijvoorbeeld nieuwe stappen zetten in het ondersteunen van hun teams met workforce management, het monitoren van telefoontjes en analytics. Klanten krijgen toegang tot chatbots en een kennisbase, waar ze zichzelf kunnen helpen.

Beste van beide

Talkdesk Boost helpt bedrijven bovendien bij het krijgen van een betere focus op klantervaringen, zonder dat hier legacy-tools en -diensten voor vervangen hoeven te worden. Eén van die tools is bijvoorbeeld Automated Call Distribution (ACD), dat belangrijke functies mist.

Het kan voor grote bedrijven namelijk lastig zijn om moderne alternatieven te adopteren, omdat ze een grote investering hebben gedaan in de deployments die ze al hebben. Talkdesk Boost geeft bedrijven de optie om hun bestaande investering te blijven gebruiken, en deze te versterken met intelligente cloud-applicaties en moderne oplossingen.

Zo kunnen bedrijven xConnect gebruiken om verbindingen te leggen met IP-oplossingen. Daarnaast biedt de oplossing de optie om ACD’s te verbinden via geteste SIP trunks, waarmee bedrijven nieuwe allesomvattende en om klanten draaiende oplossingen krijgen.

Minder verstorend

Op die manier kunnen bedrijven overstappen naar modernere oplossingen, maar dan op een veel minder verstorende manier dan wanneer alles vervangen moet worden. Tiago Paiva, CEO van Talkdesk, stelt dat bedrijven op die manier in staat zijn om hun focus op de klanteisen te houden met een eenvoudige digitale transformatie.