1 min

Tags in dit artikel

,

Dutchtone maakt vandaag bekend dat zij de eerste aanbieder van mobiele communicatie in Nederland is, die de kwaliteit van haar netwerk letterlijk garandeert. Als een Dutchtone Allin-abonnee ondervindt dat de verbinding verbroken wordt, wordt hij/zij automatisch gecompenseerd. Met de introductie van de NetwerkGarantie is Dutchtone de enige aanbieder die de daad bij het woord voegt: het bedrijf maakt de belofte van kwaliteit aan zijn klanten waar. Dutchtone start tevens met een reclamecampagne waarin de NetwerkGarantie wordt geïntroduceerd.

Binnenkort treffen Dutchtone Allin-abonnees een nieuwe omschrijving op hun factuur aan: NetwerkGarantie. Als een bellende Dutchtone Allin-abonnee ervaart dat het gesprek voortijdig wordt verbroken en hij/zij belt hetzelfde nummer binnen vijf minuten opnieuw, ontvangt de Dutchtone Allin-abonnee automatisch een compensatie voor het ongemak. Deze compensatie is gelijk aan de werkelijke beltijd tot een maximum van één minuut, plus het starttarief. NetwerkGarantie geldt voor alle gesprekken naar vaste en mobiele telefoons in Nederland, inclusief voicemail.