1 min

Tags in dit artikel

, ,

Grafisch en geluid

Grafisch zit de game prima in elkaar met duidelijke rookeffecten en felle lasershows op het moment dat de strijd los barst. Er is oog voor detail in de speelvelden met vervallen huizen, wegen, constructieplaatsen en meer verwijzingen naar iets dat ooit een leefbare omgeving voorstelde. De units zijn makkelijk in één oogopslag te onderscheiden en zullen zich anders gaan voortbewegen naarmate ze meer schade ontvangen. Lucht eenheden zullen scheef gaan vliegen en walkers gaan mank lopen. Dit alles wordt ondersteund door een opzwepende soundtrack en de juiste geluiden die je mag verwachten van explosies en lasers. Alle units zullen zich braaf melden met een "awaiting orders" als je ze aan klikt of een "yes sir", en allerlei variaties daarop, op het moment dat je ze een order geeft.


Daarnaast draagt EVA (Electronic Voice Assistent) bij aan het overzicht op het veld door melding te maken van de gebeurtenissen. Daaronder waar we aangevallen worden en in de multiplayer heel vaak "we captured node 1", "we lost node 3", "we captured node 3", "we lost node 1" etc.