1 min

Tags in dit artikel

,

Grafisch aspect

Met bijna Unreal 3 graphics ziet dit spel er erg mooi uit.
Er wordt goed gebruikt gemaakt van DirectX 9.0 en Pixel Shaders 3.0 zoals in Far Cry en Half Life 2. Je kan SM 3.0 uitlaten staan, maar op 1.1 zie je haast geen diepte in bijvoorbeeld de muren en de grond.


Ubisoft heeft erg zijn best gedaan op SC: CT dat is wel te zien!
De golven op het water zijn alleen niet erg mooi gedaan, je zult wel de golven zien opspatten tegen de rotsen.

Als er een lamp beweegt zie je ook dat de schaduw meebeweegt, als je voor een lamp gaat zitten zal je je schaduw zien op de muur. Wanneer je dichter naar de lamp toe beweegt dan wordt je schaduw groter. Een doorzichtig kleurig iets voor een lamp zal de schaduw ook van kleur veranderen.

De reflectie van lichtbronnen op glimmende objecten zien er erg realistisch uit.


rechts kan je nog net het toetsenbord zien van de computer waar het licht vandaan komt