Maximaliseer de investering in Customer Experience met CCaaS
Veel bedrijven geven prioriteit aan het personaliseren van hun producten en diensten voor klanten. Hiermee kunnen ze de customer experience (CX) een flinke boost geven. Toch blijken sommige aspecten nog lastig. Zo is het verbinden van de volledige reis van klanten en medewerkers voor de meeste merk... Lees meer
Leg met IT-infrastructuur de basis voor innovatie
De cloud bracht organisaties kostenefficiëntie en flexibiliteit, iets wat compleet ondenkbaar was met traditionele on-premise infrastructuur. In plaats van resoluut in te zetten op één oplossing, doen steeds meer organisaties een beroep op verschillende cloudmodellen. Ze verwachten naadloos te k... Lees meer
Automatiseer processen om uitdagingen te overwinnen
Bedrijven staan voortdurend voor grote uitdagingen. Zeker het afgelopen jaar, toen de Covid-19-periode het bedrijfsleven grotendeels domineerde. Organisaties moeten zo goed mogelijk voorbereid zijn op dergelijke disrupties en extra flexibiliteit inbouwen. Processen en operations kunnen hierop aange... Lees meer
7 noodzakelijke veranderingen voor IT Service Management (ITSM)
Wanneer je als bedrijf modern wil zijn, is het noodzakelijk om IT Service Management (ITSM) volgens hedendaagse standaarden in te richten. De Covid-19-pandemie heeft die noodzaak nog eens extra aangescherpt. Van het ondersteunen van werken op afstand tot het versnellen van digitale transformatie: I... Lees meer
Bespaar kosten en verbeter prestaties met moderne storage
Data staat steeds vaker centraal in de activiteiten van bedrijven. Van de IT-afdeling wordt dan ook verwacht dat infrastructuur mee verandert, om de strategie te ondersteunen. Er zijn steeds meer eisen met betrekking tot performance, agility en schaalbaarheid. De juiste infrastructuurkeuzes, met in... Lees meer
Databescherming ondersteunt de groei van de business
Voor veel organisaties was 2020 een jaar om nooit te vergeten. De IT-strategie is in een korte periode compleet veranderd, als reactie op de Covid-19-pandemie. SaaS-oplossingen en cloudinfrastructuur nemen binnen de meeste bedrijven een prominentere rol in dan twee jaar geleden. Daar dient ook de d... Lees meer
Een effectiever en creatiever bedrijf dankzij IT-transformatie
Door slim gebruik te maken van IT, kan een bedrijf creatiever en productiever worden. Dat was eigenlijk altijd al wel het geval, maar de Covid-19-pandemie heeft de noodzaak voor transformatie in een stroomversnelling gebracht. Een relevante vraag hierbij is hoe je de verandering het best teweeg kan... Lees meer
IT-infrastructuur verandert: creëer nieuwe kansen en bespaar kosten
Hyper-Converged Infrastructure (HCI) is voor veel bedrijven een meerwaarde gebleken. Door de traditionele componenten compute, storage en networking in een gevirtualiseerde pool te brengen, worden voordelen gehaald zoals verbeterde prestaties en minder hardware. Nu HCI door de markt omarmd is, gaat... Lees meer
Richt IT service management anders in om er meer waarde uit te halen
Voor IT service management bestaat 'one size fits all' eigenlijk niet. Maar vraag jezelf eens af of je oplossing afgestemd is op de bedrijfsgrootte. Voor IT service management is budget nodig, net als voor hardware en software. Maar nu veel mensen thuiswerken, is het lastig in te schatten of die in... Lees meer
3 stappen om het maximale uit analytics te halen
Bedrijven kiezen er vaak voor om met behulp van analytics-software waarde te halen uit data. Hierdoor krijgen ze ondersteuning bij het maken van de juiste beslissingen. Toch is het omzetten van inzichten in acties, de laatste stap van analytics, voor veel bedrijven nog een uitdagingen. Met de juist... Lees meer