1 min

Tags in dit artikel

Sounds

Natuurlijk is het belangrijk dat een spel ook de juiste bijbehorende geluiden heeft. Helaas had ik geen 5.1 tot mijn beschikking met dit spel, maar dat mocht de pret niet drukken. Met het volume goed hoog, is dit spel een genot voor het oor. Uiteraard zijn de geluiden van de wapens bijpassend en de voetstappen duidelijk hoorbaar, daar hoef ik niet veel over te vertellen.


Zelfs hier zat de juiste muziek bij


Het is de muziek die net zo belangrijk is. Overal waar je komt in dit spel is de muziek er goed passend bij gekozen. Kom je bijvoorbeeld in een kantoortje, dan zal je horen dat de radio de muziek afspeelt die ze ook daadwerkelijk in die jaren afspeelden. Loop je door de gangen van de stad, dan zal je overal de reclameboodschappen over de diverse Plasmids en dergelijke tegenkomen. Er is dan ook natuurlijk nog de muziek op de spannende momenten, waardoor je je soms een rolberoerte schrikt, maar dat is juist hetgeen wat het leuk maakt. Verder zijn de bandopnames (de zogenaamde diaries die je vindt) zo gemaakt dat het lijkt alsof het oude bandjes zijn. Ook de manier waarop Atlas contact met je opneemt voelt lekker antiek aan. Heerlijk…

Je zal in dit spel niet te maken krijgen met stille momenten. De makers van dit spel hebben heel goed de muziek afgestemd op de momenten in het spel. Mijn complimenten.

Table of contents