Salesforce geeft realtime inzicht in klantverwachtingen

Abonneer je gratis op Techzine!

Salesforce heeft een nieuwe toolset uitgebracht, de Feedback Management suite, waarmee bedrijven in realtime inzicht krijgen in de behoeftes en verwachtingen van hun klanten. Hierdoor kunnen zij beter en directer hierop reageren.

Volgens Salesforce moet de nu geïntroduceerde Feedback Management suite het bedrijven eenvoudiger maken om direct te kunnen zien wat hun klanten precies van hen willen en welke verwachtingen zij daarbij hebben. Dit is, aldus Salesforce, momenteel zeer belangrijk nu bedrijven langzaamaan weer opstarten.

Verzamelen van data

Concreet verzamelen de tools die Salesforce nu in Feedback Management suite aanbiedt data vanuit het Salesforce-platform om vragen voor klantonderzoeken samen te stellen, lifecycle maps van producten of diensten te maken, analyse te plegen op de ‘customer journey’ en het automatiseren van feedback-antwoorden vanuit de diverse klantenkanalen. De tools zijn gebaseerd op de Einstein Analytics-technologie van Salesforce.

De Feedback Management suite van Salesforce is nu wereldwijd beschikbaar als een add-ondienst voor het Sales- en het Service Platform. Ook is de software suite beschikbaar voor de industrie-specifieke cloudomgevingen van Salesforce.