Na het inmiddels bekende Simyo heeft KPN wederom een nieuw prepaid product op de markt gezet, dit keer voor vaste aansluitingen.

Het nieuwe product genaamd ‘Slim’ staat volgens het bedrijf voor eenvoudig, gemakkelijk en voordelig thuisbellen. KPN richt zich met de nieuwe service op klanten die een gemiddeld belgedrag. Zoals gewoon is bij het prepaid concept, betaalt de klant geen abonnementskosten, maar betaalt hij alleen voor de tijd die hij daadwerkelijk belt.

KPN biedt pakketten aan, zoals het Slim 500 pakket dat 19,95 kost en waarmee 500 minuten gebeld kan worden. De belkosten zijn volgens KPN ook voordelig, zowel voor nationale als internationale gesprekken.
Slim werkt via het digitale IP netwerk van KPN. Klanten die besluiten om via Slim te gaan bellen en nu nog een inbellen voor het internet, krijgen ook nog eens een twee keer zo snelle verbinding. Uiteraard is nummerbehoud mogelijk, de rekening valt maandelijks op de mat.

Michiel Buitelaar, directeur consumentenmarkt KPN vertelde het volgend over Slim: "met Slim speelt KPN in op een behoefte van veel klanten die niet langer willen betalen voor hun aansluiting, maar juist wel voor hun belminuten. Net als bij mobiel waar prepaid naast de abonnementsvorm bestaat. Met Slim naast onze andere pakketten hebben we voor iedere portemonnee en ieder belprofiel een prima aanbod."

Meer informatie over Slim is te vinden op slimbellen.nl.