1 min

Tags in dit artikel

AMD heeft een nieuw logo gelanceerd om het bedrijf extra onder de aandacht te brengen bij het grote publiek. Het nieuw gelanceerde logo betreft het Fusion-logo.

Er wordt gezegd dat het Fusion-logo als PR-offensief wordt ingezet tegen de micro-architectuur van Nehalem. AMD mag dan nog geen nieuwe processoren gelanceerd hebben, maar ze proberen op deze manier al wel naamsbekendheid te verkrijgen.

AMD heeft voor de naam Fusion gekozen om het Fusion-concept van het bedrijf te promoten. De Fusion-campagne zou moeten laten blijken hoe AMD zijn producten keer op keer weet te vernieuwen. Meer informatie over dit Fusion-concept kan hier gevonden worden.

Bij dit concept hoort ook de Fusion Gaming Utility. Deze software zou voor betere prestaties moeten zorgen en meerdere opties die getweakt kunnen worden door de gebruiker.

"Fusion laat zien hoe de innovatie van AMD in contact staat met samenwerking binnen het bedrijf. Dit staat voor veel meer dan alleen de CPU- en Graphics-sector. Fusion geeft aan dat AMD en zijn partners voor next-generation technologieën zorgen die het leven van de mens kunnen veranderen", aldus AMD.

Bovenstaande afbeelding is klikbaar voor een groter formaat.