1 min

Of het aan de nieuwe strategie en CEO van Microsoft ligt, of aan het geloof dat Microsoft in de nieuwe Surface Pro 3 heeft weten we niet. Het Amerikaanse bedrijf is in elk geval vol vertrouwen en haalt zelfs het oude Mac versus PC-gevecht weer uit de kast. Het bedrijf gaat in een nieuwe reclamevideo direct de strijd aan met de MacBook Air van Apple.

Microsoft heeft het volste vertrouwen in de nieuwe Surface Pro 3, dat bleek al tijdens de presentatie van het product die Techzine bijwoonde. Ook uit het feit dat Microsoft al snel liet weten dat dit de snelst verkopende Surface-tablet tot op heden is wordt vertrouwen geput.

Het bedrijf durft met dit product ook met aartsvijand Apple de concurrentie aan te gaan. Het oude Mac vs PC-gevecht is weer van stal gehaald. In deze nieuwe reclamevideo worden de producten direct met elkaar vergeleken. Deze manier van adverteren komt in Nederland eigenlijk niet voor, maar in de Verenigde Staten is dit zeer normaal.

De Surface Pro 3 is officieel een tablet, maar aan de binnenkant is het apparaat voorzien van laptophardware. In combinatie met een optioneel verkrijgbaar toetsenbord is de Surface Pro 3 ook snel te transformeren tot een laptop. Zie voor meer informatie onze hands-on van het product.