1 min

Tags in dit artikel

,

WebAds heeft de website van ID&T, marktleider in de dance-industrie in Nederland, aan haar advertentienetwerk toegevoegd. ID&T bereikt met de organisatie van events als Sensation en NJOY en met een eigen radiostation, een magazine en een website, een grote groep jongvolwassenen. Met de toevoeging van ID-T.com vergroot en verbreedt WebAds haar bereik onder deze groep aanzienlijk. De website vormt dan ook een passende aanvulling op het gehele netwerk van WebAds.

‘Met de komst van de website van ID&T in het Jongeren segment, zijn we nog beter in staat een commercieel interessante en ook grote groep jongeren te bereiken. Het merk ID&T staat o.a. voor exclusiviteit en kwaliteit. De aanwinst van deze site past dan ook goed in de strategie van WebAds; wij richten ons op kwalitatief hoogwaardige sites, behorend tot de top van de markt’, aldus Tjeerd Kooij, Managing Partner van WebAds.

Naast de online advertentie-exploitatie, zal WebAds ID&T ondersteunen op technisch vlak en strategisch advies geven over de commerciële mogelijkheden van de website.

Behalve de website van ID&T heeft WebAds onlangs ook ATP.nl, IENS.nl, F1Racing.nl, Filmladder.nl en Managementsite.net aan haar portfolio toegevoegd.